poniedziałek, 6 maja 2013

DIY - shoes

DIY – shoes



Wasssup!


Od dłuższego czasu termin DIY (Do It Yourself) jest trendem wśród młodzieży, itd. Chęć zrobienia/stworzenia czegoś z niczego bądź ulepszenia oryginału, nie wydaje się być nikomu obca. Miło jest gdy ktoś pochwali nasze ‘dzieło’;-) Termin DIY funkcjonuje w języku już od dłuższego czasu ale dopiero od niedawna stał się wyznacznikiem ‘oryginalności’ i ‘kreatywności’:-0 Trochę w tym przesady ale nie jest to zupełnym kłamstwem :-) gdy widzę zdjęcia dziewczyn, które np. tworzą własną biżuterię, a kończą na ciuchach, torebkach, butach!... to jestem pod wrażeniem :-) Tak więc DIY kiedyś głównie kojarzone ze zbudowaniem, np. domku dla lalek itd., głównie elementy ozdobne bądź przydatne do mieszkania teraz nabrały nowego formatu :-) Idąc za duchem czasu też postanowiłam coś ‘poprawić’, zrobić samej :-) Efekt jest taki, że kupiłam kilka par trampek + pisaki do materiałów i jazda :-)


Pisaki jakie używam są firmy Sharpie. Pełna nazwa – Stained by Sharpie fabric marker. Można je dostać w Empiku za 39,99 zł: 


Tańsza wersja to kupić pisaki do tkanin na allegro, które również posiadam, cena to ok. 19 zł: 


A to są wyniki mojej zabawy z pisakami! :-)













POWODZENIA I DOBREJ ZABAWY!!!!!!!!! 
Przesyłajcie swoje prace na maila! Chętnie zamieścimy je na blogu! talkaboutlife2013@gmail.com 
POZDRO!

14 komentarzy:

  1. Świetne buty.Będzie mi bardzo miło jeżeli zdecydujecie się na wzięcie udziału w mojej zabawie makijażowej.Im nas więcej tym lepiej.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie to wszystko wyszło, a ostanie buciki najlepiej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. mega talent! bardzo mi się podobają te trampeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super trampki, świetny pomysł!:)

    pozdrawiam http://balaczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Co się dzieje po praniu/deszczu? Próbowałaś?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak dobrze zaprasujesz to nie powinno nic się stać. Kolor z czasem tylko blaknie. Koszulkę mam już drugi rok i wygląda ok;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja nie potrafię robić takich cudów ;P
    Nie mam talentu plastycznego ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. genialne, masz talent dziewczyno, pozdrawiam serdecznie Ewa

    OdpowiedzUsuń
  9. super masz niezły takent :) rób ich wiecej:):)

    OdpowiedzUsuń