wtorek, 7 maja 2013

Tropical Island- Niemcy

Jest to największa w Europie tropikalna wyspą. Mieści się 
w byłej hali produkcyjnej sterowców, ma 360 metrów długości, 210 metrów szerokości,
107 metrów wysokości i łączną pojemność 5,5 milionów metrów sześciennych. 
Koszt budowy hali wynió około 78 milionów euro :-


 Wszyscy zachwycają się Tropikalną wyspą, w związku z tym wywiało mnie tam 
wraz z narzeczonym i znajomymi. Moja skromna opinie?: "dupy nie urwało".
Jeśli miałabym tam jechać jeszcze raz podziękowałabym.

Oto kilka zdjęć z naszej wycieczki w "ciepłe":



 Woda według termometru miała niby 30 stopni a temperatura powietrza 25 stopni. 
Niestety odczuwalna temperatura było dużo niższa. Pierwsze jak tam 
przyjechaliśmy zastanawiało mnie, czemu ludzie leżą na leżakach 
w grubych bluzach lub nakryci kocami. Później się przekonałam.






Jak dla mnie największą atrakcją były zjeżdżalnie a mianowicie to niebieska 
 zjeżdżalnia oraz Jungle lift. Zjeżdżalnia wysoka na 27 m, 
a zjazd zajmował jedynie 6-7 sekund. Istny szał! Polecam!


 Ogólnie wyjazd zaliczam do udanych.

6 komentarzy:

  1. Fantastycznie miejsce, już niedługo wakacje może akurat to miejsce stanie się naszym punktem docelowym, nie ukrywam jednak, że wolałabym prawdziwą wyspę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie chciała bym nic mówić natomiast jedno wyklucza drugie, mianowicie: "Moja skromna opinie?: "dupy nie urwało".
    Jeśli miałabym tam jechać jeszcze raz podziękowałabym.", a na końcu podpis "wyjazd zaliczam do udanych." :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za komentarz :-)
      Moja skromna opinia wzięła się z faktu, iż wszyscy się tą Tropikalną zachwycali, opowiadali jak tam cudownie itp. itd. Jadąc tam byłam nastawiona na coś innego, na większe WOW. Na ciepłą temperaturę odczuwalną, na ciepłą wodę, na więcej atrakcji itp.
      Nie pojechałabym tam ponownie dlatego, że droga jest strasznie długa i męcząca oraz moja skromna opinia też się na to składa ;-)
      Podsumowałam, wyjazd jako udany, ponieważ taki był :-)
      Byłam w świetnym towarzystwie (narzeczony i znajomi) gdyby nie oni to bym była mega niezadowolona :-) Pamiętaj towarzystwo to podstawa :-)

      Usuń
  3. Bardziej niż na Tropikalną Wyspę ciągnie mnie do Berlina :-). To jest podobno super miasto i marzy mi się wizyta tam. Zwiedzaliście trochę, czy skupiliście się na Wyspie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z koleżanką chciałyśmy pozwiedzać jeszcze, w końcu tyle kilometrów się tłukliśmy autem. Niestety, chłopy nas przegadali (poza tym jeden z nich prowadził, więc nie miałyśmy siły przebicia, mieli przewagę).

      Usuń