czwartek, 16 maja 2013

Balkonowe szaleństwo


W końcu nadeszła długo wyczekiwana wiosna, świeci ładnie słonko,
powietrze jest już wiosenno-przyjemne :-)

Postanowiłam, że zasadzę kwiatki na balkonie, mojej mamie bardzo ten pomysł przypadł do gustu, ponieważ śmiało mogę nazwać ją 100% działkowiczką z zamiłowania. Zakupiła mi nawet z tej okazji doniczki na balkon i kwiaty, ja jedynie musiałam kupić ziemię.

Oto kilka fotek z mojej balkonowej pracy :- )
 Pelargonie czerwone oraz różowe
Gleba COSMO SANA oraz doniczka balkonowa.  
Przygotowane miejsce pracy- rozłożyłam gazety abym w razie
mojej niezdarności nie musiała później zamiatać balkonu-

 trzeba iść na łatwiznę ;-)


Wsypujemy glebę do donicy.
Robimy dziurki na kwiatki i hop siu wkładamy je w dziurę.

Cudnie, teraz tylko…

…. podlejemy i czekamy, aż ładnie zakwitną.


Już nie mogę się doczekać :-)

IT'S TIME TO GROW!

2 komentarze:

  1. ojej, ja nie lubię robić takich rzeczy - niestety :(
    dodajemy do obserwujacych?
    buziaki!
    http://swaggiex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, dzięki za komentarz :-)
      Mam nadzieje, że efekt końcowy będzie ślicznie pachnący.
      Oczywiście, że dodajemy. Posiadasz rewelacyjnego bloga :-)
      Buzioleee :-)

      Usuń