piątek, 28 czerwca 2013

....... blue blue sea in my house


złoty piasek, szum fal, mewy .......
                                                             i piękne niebieskie morze

ja postanowiłam przenieść ten klimat do mojego wnętrza


IKEA

lampion BORRBY (19,99 zł)

latarenka na swieczke MORKT (39,99 zł)

lampion POMP (39,99 zł)

obraz OLUNDA (39,99 zł)

świeca zapachowa VILLIG (29,99 zł)


HOME & YOU



Figurka BEACHGIRL (39 zł)

Figurka SHIP (59 zł)

narzuta LUCKEE (199 zł)
wieszak FISH (35 zł)


ALMI DECOR


ryba ASTA (199 zł)


ryba MADEINA (129 zł)



5 komentarzy:

  1. prowadzisz super bloga :) Zapraszam też do mnie na nowy post :) napisz co sądzisz :) Poobserwujemy? Przesyłam buziaki! <3

    Vanessa, http://mowminessa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. niby takie małe rzeczy, a zmieniają nastroj wnetrza ;)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. swietne rzeczy, ja musze kupić sobie jakieś do pokoju, ale w kolorze różu i bieli :))

    OdpowiedzUsuń